hétfő, május 11, 2009

Haha no hi (母の日)

Nem, nem kaptam rohogogorcsot, ez csak japanul az Anyak napja.
Ami ma van.
Boldog Anyak Napjat mindenkinek! Marmint nem mindenkinek, de na XD

Es megint vegig kellett ulnunk egy 20 perces, na jo 15, mert diakok tartottak a beszedet. Hala az egnek!




Tokyo Towerben nem voltunk, mert esett az a nyamvadt eso (de legalabb tudtam aludni XD), ezert kepek nincsenek most. De majd elmegyunk legkozelebb. Itt leszek meg egy ideig, ugyhogy gond egy szal se XD
ES ELMARADT A SPORTNAAAAAAAAP! Hala az esonek XD
Utalom is meg imadom is az esot XD



Es most a rossz hir. Mar mint ugy ertem, hogy nekem rossz hir. Teszthet van a heten a suliban es nekem is meg kell irnom a teszteket XD Vicces lesz XD De a toritanar legalabb adott anyagot, amibol kerdezni fog. De az angolra leszek majd kivancsi. Hogy vajon az hogyan lesz.
Na de tok mindegy most meg ugy se szamit, hogy hogy irom meg XD



Nah, most megyek megtanulmanyozom a torit, meg rajzolgatok *.*



Nah, smaccantas! XD

5 megjegyzés:

  1. huhúú de mázlista valaki :D Tokyo Towerről a képekre nagyon kívánics vagyok :) most voltam az Eiffel toronynál, és ott mondott valamit a Tokyo Towerről az egyik japán srác. most néztem utána, kerek 9 méterrel magasabb a tokyoi XDD
    namajd képekre kíváncsi leszek még =)
    milyen a suli amúgy? hogy haladsz a nyelvvel? megy már a kommunikáció folyékonyan japánul? :)

    VálaszTörlés
  2. Írisz deshita XD

    VálaszTörlés
  3. hat a Tokyo Toweros kepekre meg varni kell mert amikor mentunk volna esett az eso es ugy nem lett volna ertelme menni mert nem lattunk volna a torony labanal messzebbre XD sot meg lehet hogy addig se XD
    a suli jol megy. tgnap estem tul az utolso ket teszten *oromtancot jar*
    es vegre sikerult rajzolnom egy normalis emberi lenyt XD *hatraszaltozik oromeben* XD
    a nyelvel lassan, de jol haladok. nem megy meg folyekonyan, de magamrol mar eleg sokat tudok irni. meg a csaladomrol *buszke magara* XD
    Irisz ka. XD nem jottem volna ra XD

    VálaszTörlés
  4. hajrá =) azért így is már tökjó hogy megy ennyire, pedig még csak kb 3 hónapja vagy ott.
    most néztem myvipen a képeidet :D
    tök cukik az osztálytársaid :D
    tényleg, hányan vagytok ott cserediákok Yokohamában? YFU-val, mert gondolom más szervezetesekkel nem találkoztok. XD

    jaigeen, és amit akartam kérdezni: tesód angolja milyen? :D:D

    ismét by Írisz

    VálaszTörlés
  5. Yokohamaban 3-an vagyunk azthiszen. vgy 4-en nem tudom pontosan.
    suliba jar egy AFS-s csaj is, ugyhogy nem jott be az elmeleted XD o Norvegiabol jott.

    Hat nem tudom. Mert mindenki azt hajtogatja, hogy nem tud angolul, aztan angoloran, amikor angolul kell beszelni, akkor meg erdekes modon belejuk szall a tudas.
    Yoko inkabb japanul beszel velem, mert igy legalabb ram ragad, de angolul is megprobalja elmagyarazni. Akkor viszont, eleg nehezen megy neki. De biztos vagyok benne, hogy jobban tud angolul ennel.
    A tobbi tesome. Hat, Naoya meg csak 8 tehat nem igazan tud.
    Haruko szinte akig tud. Nem tudom mit csinalt gimiben...
    Shinya tud de o sem valami nagyon. Jajj, o most kapta meg nemreg a jogsiat, es el mentunk kajalni, hogy vezethessen kicsit. Mindenki tok be volt ***va XD

    VálaszTörlés