szerda, július 01, 2009

No school but Zen Buddha Meditation

Igen, tegnap nem voltam suliban XD nyehehe XD de ez ugyse erdekel senkit XD csak a szokasos hulyeseg... XD
Nah, de a lenyeg. Tegnap suli helyett Kamakuraba mentem (igen, megint), ugyanis YFU program volt. Es meditaltunk. Zen buddha modra. Naggggyon jo volt. Szinte en voltam az egyetlen, aki normalisan tudott ulni XD mindenki osszegornyedt. Tul sokat ulnek a gep elott... XD De viszont az eleg sz*r volt, hogy kb 15-20 percig kellett kihuzott hattal ulni, es a vegen amikor meg kellett hajolni majd besz*rtam ugy fajt a hatam XD De muszaj lesz megegyszer elmenni a nyaron XD Azonban egy dolog van amit nem akarok megegyszer atelni. Japan vega kajat enni. Hat az valami iszonyat volt. Kabe ugy ereztem magam, mint egy zombi hus utan ,,rohangalva" XD Mar ertem szegenykek mer akarnak annyira hust enni... mert a fold alatt csak fuvet tudnak zabalni... XD Najo, tudnak kukacot, de az semmire sem jo XD Ugyhogy ha egy zombi uldozz valtozz at, vagy oltozz be zoldsegnek es bekenhagy XD meg en is XD

megint dol belolem a hulyeseg... XD

nah, de utana elmentunk Kamakuraba a shrine-hoz, ami most nem jut eszembe magyarul XD nah, ott mar masodszorra jartam, de most nem a sakura miatt volt szep, hanem mert teljesen fel volt diszitve. Nah, es ott volt ,,10 yent dob, taps, taps, hajol, istenektol jo egeszseget, stb. ker" Rossz hir: elfelejtettem feltolteni a fenykepezo aksijat, igy nem tudtam elvinni a gepet. Sorry. De! Ettunk japanese sweet potato es japanese green tea gepi fagyit vegyesen. おいしい。 Irto finom. Foleg a ketto egyutt. Aztan hazavonatoztam. 5-kor talalkoztam volna host anyummal a Kamiooka allomason, de mivel 4 orakor mar a Yokohama allomason voltam, igy gondoltam hazaugrom a penztarcamert, meg ledobom a taskam. Hat visszafele epp, hogy elertem a buszt XD Aztan odaertem a Kamiooka allomasra, aztan elmentunk uszodresszt nezni. meg is vettuk. Aztan gondoltam megnezem milyen furdoruhak vannak. Hat... belolem ilyen reakciot valtottak ki ---> ,,******, Mo-n ilyet miert nem tudnak gyartani... -.-" KAWAIIIIIII!" Hat kb ugy ennyit...
Aztan.... a kocsikrol... beepitett GPS, aminek besotetedik a kepernyoje, ha felkapcsolod a kocsi lampajat. Ha kinnt is, akkor mar azon legyen este nem igaz? Csaladi autokban tv. De a kedvencem, hogy gombnyomasra indul a motor. Itt meg a furdoben is csak egy gombot kell megnyomnod es feltoltodik a kad. Aztan 10-15 percenkent melegvizet enged, hogy melegen tartsa a kadnyi vizet. Nah, de visszaterve a kocsikra. A Kamiooka allomason a parkolo a kedvencem. Automatan beparkoljak a kocsidat XD Es amikor mesz haza, akkor nem kell ott unatkoznod, hanem nezheted a kepernyon, ahogy futoszalagon megerkezik a kocsid. IZGIIIII!
Aztan mi erdekes dolog van meg.... a busz. Hatul felszallsz, leulsz. Leszallsz, felmutatod a berletet, lecsipogod a PASMO-dat, atkuldod a gepen a kartyadat vagy epp aprod dobsz be. Nah, igen. azonban, ha berleted van, vagy aprot dobsz majd be, mert ha elfelejtetted a berleted es apro sincs nalad, akkor nagggggggggyon naggggggyon beszivtad XD ezert kapok neha szivrohamot amikor elfelejtem, hogy a taskaba raktam a berletet es nem a zsebembe XD egyszer komolyan emiatt fogok holtan osszeesni. x)
Aztan mi van meg jo dolog. Ah, az automatak. Meg a buszon is. Az a jo, hogy 1000-t is be tudsz ,,dobni". Mert a papirpenzt eleg nehezen dobalod...-.-"
nah, jo mostmar visszaterek az eredeti temahoz ^^"
nah, utana mentunk yukatat nezni. Nah igen. Ott se fogunk yukatat venni. Csak a yukata 30-40 ezer yen es akkor meg meg vedd hozza a papucsot, az obit, azt a cuccot amit a yukata ala veszel meg a taskat hozza... hat, inkabb maradok a Unoqulo-s yukata szetteknel koszi... ^^" De amit biztosan tudok, hogy kesz obit nem veszek. Semmi poen nincs benne, ha csak magadkore rakod azt kesz. Raadasul azt nem tudod szetszedni. En meg nem nem akrom allandoan masniban hordani az obit.Plusz sokkal, jobb, ha magamnak megcsinalom. igy legalabb tobb fele keppen meg lehet kotni.
*szofosas a kobon* de nem tehetek rola. ha egyszer elkezdem nem birom abbahagyni XD de legalabb lesz mit olvasnotok XD

jajj, mielott elfelejtem. MEGFAGYOOOOOK!!! >.< ugy erzem magam kb, mint egy jegveremben... Legalabbis, mikor ezt a bejegyzest elkezdtem irni XD de nem az idojaras miatt. Dog meleg van es folyik mindenkirol a viz. Csak mivel ma volt uszas (es begorcsolt ora vegen a labam XD), es ma usztam eloszor, ezert nehogymar holnap izomlazam legyen, legalabb ne annyira, befujtam mindket kezem labam. Nah, igen, de az a rohadt spray ugy lehuti a testet, hogy az ember az eszaki sarkon erzi magat XD es ami a legrosszab, hogy hiaba oltozol fol XD most is van rajtam egy vastag gatya meg ket pulcsi es meg mindig fazom XD de nekem volt egy olyan frappans otletem, hogy iszok egy jo meleg krempli kremlevest (igy kell irni? XD). es az szerencsere segitett. De most meg minnya megsulok... ajj, az a spray... buzlok miatta XD de legalabb kidugult az orrom a szagatol XD

valamelyik nap kiugrott a hal az akvariumbol X"D

Ma a japan kulonoramon Arita-sensei hazifeladatnak feladta, hogy irjak naplot, hogy mi tortent a nyaron. Hat azt hiszem hamar be fog telni a fuzet XD meg kell majd levelet kuldenem neki. megm meg meg. jah, igen, kanjiiiii! Gyakorolni kell a kanjiiiiiiikat.haha es mar tudok 100-at! Nah, ugyes, okos vagy zseni vagyok? ^^
,,egy fa........ntasztikusan okos embor"

nah, azt hiszem mara ennyi lesz, mert mostmar csak a hulyeseg dol belolem XD

nah, csapdlecsacsi mindenkinek! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése