kedd, április 28, 2009

Nothing

Gondoltam irok ide egy kicsit, mert mar eleg regen irtam. Kep nem lesz, bocsi. Majd legkozelebb.
Nem tortent semmi erdekes, ezert most minden hulyesegrol irok, ami eszembe jut. Bocsi! XD

Ma voltam masodszorra klubba. Es meg mindig nem tudok egy normalis embert rajzolni. Csak fejet. Haj nelkul XD Az mar tokeletesen megy XD De nem adom fel!
Csak eleg faraszto, hogy este 8-ra erek haza. De legalabb 18:00 korul nincsenek annyian a vonaton. Es le tudok ulni XD

Holnap szunet. Aztan csutortok, pentek megint suli es aztan Golden Week! VEGRE LEHET ALUDNIIII! XDMielott kerdeznetek, hetvegen is alszok. Csak ha alszok akkor elpazarlom a draga idomet, amit tanulassal is tolthettem volna. Nah, ez egy olyan mondat, amit nem surun fogtok tolem hallanni XD De akkor is, kanjikat tanulni szeretek, mert tok jo erzes amikor megyek az utcan es egyre tobb dolgot el tudok olvasni. De meg mindig nem tudok gyorsan olvasni. Ez baj. Legalabbis nekem baj. XD

Golden Week utan meg Sport Fesztival. Annyira hianyzik, mint pup a hatamra XD Igy is futunk eleget tesin XD Valasztani kellett a magasugras es a tavolugras kozott. Szinte az egesz osztaly a tavolugrast valasztotta. Azt hiszem velem egyutt 2 vagy 3 ember valasztotta a magasugrast XD

Nah most megyek, mert nem tudom mar, hogy mirol irjak XD

Bye!

Egy kis reklam XD

2 megjegyzés:

  1. baaaaaj. XD pinküüüü. hehehehe! XD ez a reklám ütött. :D
    jaj istenem olyan jó látni, hogy tanulsz mint a gép. XD najó, de komolyan örülök neki. <3 majd ha hazajöttél majd jól tanítasz engem is! <333
    hiányzol. <3
    vigyázz magadra nagyon béjb!

    VálaszTörlés
  2. nem is latod XD
    hat en megtanithatlak japanul. birni fogod a kikepzest? XD
    vigyazok ^^
    egyebkent voltal mar anyueknal? XD
    jah, azt mondta, hogy 4-en fol fog engem hivni magyar ido szerint 2-kor, ugyhogy, ha akarsz beszelj vele es akkor tudunk beszelni telom ^^
    puszi

    VálaszTörlés