péntek, április 03, 2009

Sakura, egyenruha es yukata

Nah, ebbol a harombol csak az egyenruharol nincs meg kepem de azt majd bepotolom 7-en. :D
Tegnap voltunk az iskolaban. Hatszazszor at kellett szallni, otszaz kilometert setalni es vegre eljutottunk a sulihoz. Ott tartottak nekunk egy kis felvilagositast az iskola szabalyairol meg ilyenekrol, aztan elmentunk az egyenruhakert. Mar azert is irom ugye tobbesszamba, mert van ket szoknya, egy rovid es egy hosszu kabat telre, egy pulcsi, egy melleny, hatszaz bluz (amit Yoko barataitol orokoltem XD), jah meg a tesiruharol nem is beszelve. Komplett ruhatar. Tulajdonkeppen minek is hoztam ruhat? XD Es kabe az otode kell az iskolahoz annak az osszegnek, amirol eloszor szo volt -.-" Zokni mar megvan es asszem meg uszodreszt kell vennem, meg fuzeteket, ceruzakat tollakat. Jujj multkor annyira jo tolltartokat lattam, hogy meg most is faj a szivem ertuk (T_T)
Nah visszaterve a sulihoz. Szerencsere a legtobb tanar beszel angolul meghozza eleg jol, ugyhogy megtudom oket kerni, hogy magyarazzak el nekem az anyagot meg az ev elejen. Aztan par honap mulva mar nem tudom majd befogni a szam annyira fogok orulni, hogy vegre tudok japanul tarsalogni :P
Aztan ma elmentunk nekem buszberletet venni. Majd utana a bevasarlokozpontba. Ott a konyvesboltba vettem egy yukata szabaskonyvet es megneztem a mangakat de nem talaltam olyat ami nekem kell (Niki te tudod mire gondolok XP) Aztan atmentunk venni nekem zoknit az egyenruhahoz. Voltak tok jo hosszuszaru zoknik, csak melegem lenne bennuk nyaron, ugyhogy otthagytam oket.*sirogorcs* Meg neztem taskat meg meg mittomen.
Aztan bementunk a boltba vasarolni. Akkora kagylok voltak, mint a fejem. Najo azert kisebb. XD Es vettunk Pockyt! XD Azt mindig veszunk XD
Meg van ott egy 100 yenes bolt, ahol minden 100 yenbe kerul.
Aztan hazafele lefenykepeztem csak nektek par sakura fat.




Aztan mikor hazaertunk elkezdtunk beszelgetni a yukatakrol, aztan masodanyukam (XD) yukatajat. Most mondjatok, hogy nem nezek ki jol. XD
Csak ez egy kicsit kicsi. Nekem nagyobb kell majd.

Nah es kit/kiket szivattatok meg aprilis 1-jen? XD
Beszamolot kerek minden piszkos cselekedetrol XD

15 megjegyzés:

  1. Hat nem voltal valami bobeszedu de oks :D

    VálaszTörlés
  2. íííííííí. :D
    de csini vaaagy!!! *kyaaaaa*
    tök várom a képet a sulis cuccodról. :)
    lesz úszás is? azta. :D tényleg és kendo? vagy az ilyen külön szakkör féleség?
    szépek a sakura fák. ^^
    ááá nem volt OLYAN manga? hát az meg hogy lehet? O.O X'D

    VálaszTörlés
  3. Áh...de jó az a yukata! Ha majd haza jösz nekem is varrj egyet.:D
    Jó úszásat kívánok.XD Legálabb minden nap kell,majd?

    VálaszTörlés
  4. Koszi ^^
    Majd lesz kep 7-en legalabbis megprobalok akkor csinalni suliban es folrakni ^^
    Sajnos lesz...-.-"
    kendo es ijasz klub meg nincs az iskolaban, ugyhogy azokra max iskolan kivul tudok jarni. ugyhogy most nem tom milyen klubba menjek. Lehet hogy megy ikebana klubba, vagy teaszertartas klubba XD
    Hat latod. Mondjuk, lehet, hogy nem neztem meg elegge. XD Na majd legkozelebb. ugyis itt van 10 percre a bolt XD

    Varrok en neked csak anyagot adj majd hozza XD meg elotte meg kene tanulnom varrni XD
    Kosz az uszashoz XD nagyvalszeg nem kell majd minden nap XD

    VálaszTörlés
  5. waaa *o* gyönyörűek a sakurák *o* annyira szép helyen laksz nyááá :D
    jól áll ez a yukata ;)
    majd az egyenruhádra kíváncsi leszek... tényleg mlyen klubok vannak még a suliban? ilyen h hip-hop dance van pl? mert japán ismerősök mondták h náluk van az is.

    japánt mennyit tanulsz egy nap? meg kanjikat pl? könyvből vagy fénymásolnak neked vagy hogy megy ez? =)

    VálaszTörlés
  6. szerintem is szepek
    es koszi (^_^)
    egyenruharol majd kesobb csinalok, mert le van merulve a gepem XD
    hat annyit tudok, hogy van kosar, teaszertartas, ikebana, atletika. de ha jol emlekszem akkor van fu nem tudom magyarul hogy mondjak, de pompom lanyok XD

    japant egesz nap tanulok, mivel suliban is japanul beszelnek meg itthon is japanul beszelnek hozzam csak aztan elmagyarazzak angolul is.
    hat mondhatjuk konyvnek amibol tanulok. kanjikat iskolaban fogok tanulni. egy rakat japan orank lesz.marmint a masik cserediakkal egyutt. :)

    VálaszTörlés
  7. jah es atv-bol is tanulom a nyelvet XD

    VálaszTörlés
  8. Igazán nagyon jól áll neked ez a ruha. Nagyon csinos kislány vagy benne. Papa

    VálaszTörlés
  9. Hali kobrabeebee!!! Vegre eszembe jutott, es ugyanabban az idoben gep elott is vagyok, es meg kedvem is van, hogy megnezzem a bLOGodat! Orulok, hogy jokedvu vagy, legalabbis a latszat azt mutatja. De miert is ne lennél?

    Mire hazajössz, nekem megatnulj azon a zongorán, továbbá gyujts ossze legalabb 100 japan nepdalt, (3 otosert enekbol) de pentatont am!

    VálaszTörlés
  10. Tanaruuuuuuuuuur! mar megint a kobrababy XD
    ennel boldogabb nem is lehetnek. najo lehetnek, csak ahhoz vagy egy koedukalt suliba vagy egy all boys suliba kene jarnom XD de mint tudjuk ez lehetetlen XD
    megtanulok tanarur. igaz az az egy ev amikor zongoraztam elveszett (hulye fejemmel abbahagytam a zongorazast...) de bepotolom.
    Vannak egyaltalan olyan japan nepdalok? XD De ha talalok akar egyet is, akkor kovetelni fogom azt a 3 otost XD

    VálaszTörlés
  11. Gina! Hát persze hogy vannak olyan nepdalok! Sok van, hiszen egész kelet hemzseg toluk. Csak kerd, hogy tanitsak meg! Minel regebbi, annal jobb! Szerintem ertekelni fogjak a kivancsisagodat!

    VálaszTörlés
  12. jáháájjjj Ginaaaa eddig nem írtam de most megteszem naon jóóók a képeid nagyon érdekes az egész ország jók az írásaid We love japan( jah nem akarok hülyeséget de azt mondták nekem hogy nagyon viccesek a japán szexshoppok.) még egy ötlet mit nézz meg :DD:D találd ki kivagyok:P!

    VálaszTörlés
  13. koszi probalok erdekes dolgokat irni de ez valahogy nem mindig sikerul XD
    hat a szexshopon hadd gondolkozzak el....hmm...oke XD csak meg be se tettem a labam mar paros labbal fognak kirugdosni XD meg hol van egyaltalan? XD meg nem lattam arra amerre jartam XD
    hat hogy oszinte legyek fogalmam sincs, hogy ki lehecc XD Mesi nem, Kolett sem, Anett? talan... NEM TUDOOOOM!!! わかんないい~!!! XD

    VálaszTörlés