péntek, augusztus 21, 2009

Aug 17-20

VISSZA AKAROK MENNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
Eskuszom ez a harom nap volt a legjobb amiota itt vagyok japanban.
17-en este 8 korul erkeztem meg a csaladhoz. Es volt egy 16 eves ideiglenes ocsem. AAAAAAA!!! Rohadt jo volt. Vacsi utan beszelgettunk. Es Mami-san, Yuta anyja pedig nyomtatott ki neki magyar kifejezeseket, szavakat, meg hogy hogy kell kiejteni a betuket XD Ugyhogy Yuta elkezdett magyarul tanulni XD Kozben megjott Kanno-san, az apa, aki meselt, hogy milyenorszagokban jart. Aztan elovette a matrioska babajat, amin az orosz elnokok voltak XD A legutolso mar nem tom ki volt, de kb 7 mm-es lehetett az egesz babu XD Aztan meg megmutatta a kulonbozo orszagok penzeit. Es kaptam is beloluk. Mar nem tom melyik orszagok penzebol kaptam de na XD En meg odaadtam nekik azt a 200 Ft-t, ami nalam volt XD
Utana meg interneten mutattam kepeket nekik Tatabanyarol, meg a magyar halakrol, amket altalaban eszunk. A harcsanal elkepedtek, hogy mekkorara megtud noni. De a tonhal sem valami kicsi... Na mindegy. Meg elujsagoltam nekik, hogy van egy magyar etterem Ginzaban. Aztan mivel mar ejfel korul volt, ezert mindenki elment aludni.
Masnap Yutaval meg nehany baratjaval elmentunk bowlingozni (igy kell irni? XD), utana meg elmentunk purikurat csinalni.

Aztan mentunk haza. Vacsiztunk es meg neztunk egy filmet (Pluto Nash), aztan olyan faradt lettem hirtelen, hogy alig tudtam nyitvatartani a szemem XD Ugyhogy joejt.
Masnap nem volt semi program, csak ultem/fekudtem a szobamban es olvastam.
Aztan masnap China Townba mentem Yuta ket haverjaval (amit lefekves elott tudtam meg XD). Es olyan heppy voltam, amilyen meg sosem. 5 honap utan sikerult nehany sraccal jol erezni magam. VISZA AKAROK MENNIII!! >.<>
Utana Masato hazament, Taro meg en meg visszamentunk Yutaek lakasra. Vacsiztunk, kozben Yuta is hazaert. Aztan utana megjottek Takakoek (host anyumek) Nagasakibol, ok leultek beszelgetni Yuta szuleivel, mi meg UNO-ztunk. aztan hazajovetel. Annyira jo volt istenem.
Am bowling eloszor eleg szarul ment XD nem sikerult egy babut sem leutnom XD de a masodik jatekra mar belejottem, a harmadik jatekban meg sikerult tarolnom :P XD Jajj.
Mondtak, hogy barmikor mehetek hozzajuk. Ugyertem Yutaekhoz. hat azt hiszem sokszor fogok XD
Holnap meg megyek Kabukiba. :P
Nah, most egyenlore igy mara ennyi.
Hali ^^

2 megjegyzés:

  1. Látom, régóta nincsenek kommentek; az ólvasóidat ledöntötte a sárga irigység. Engem is... No, majd mesélsz! Mindenre figyelj, mindent szívj magadba! (Itt meg kezdődik a suli, rajtam kívül várja-e valaki az osztályból, a drága, lelkes népségből? Na, gondolom... Szia, privét: Juli néni

    VálaszTörlés
  2. huhúú végre vmi említés srácokról :D kawaiik voltak? ^^ nem voltak nagyok shy-ok?
    hogyhogy másik családhoz mentél erre a néhány napra? :) urayamashii yo :)

    Írisz deshitaaa~

    VálaszTörlés