vasárnap, augusztus 09, 2009

Exhausted...

MEGCSINALTAM!!! Azaz majdnem. 3590 m-nel aszontam, hogy nem birok tovabb menni. Pedig mar alig volt hatra 300 m T.T De hat ha egyszer mar nem volt energiam nem tehetek rola...
Mindenesetre megmasztam a Fujit! Yes, I can!
De viszont azt hiszem itt ert veget a hegymaszo karrierem...

Jah es magyarazzatok mar meg nekem hogy tud az ember leegni ruha alatt... a bal karomon meglatszik a polom nyoma. pedig volt rajtam hosszu ujju is... eletemben eloszor sultem le ilyen hulyen... vagy egtem... tokmindegy ugyan ugy hulyen nez ki...
Jo igen erosebb volt a nap, de akkor is... ha poloban barnulsz/egsz le eleg hulyen nez ki. de ha csak az egyik oldaladon, az meg hulyebben nez ki...
Az arcom is leegett... de az szerencsere nem faj... a bal karom faj egyedul, de mint allat, meg a jobb karom egy kicsit, de az nem veszes...
A labaim meg mintha leakarnanak szakadni. kegyetlen. tamaszkodnom kell amikor allok, mert kulonben egy perc utan osszeesek... ROHADTUL FAAAAAAJ!!!!

Nah, egyebkent ugy volt, hogy penteken mentunk es kocsival felmentunk kb. 2600 m-ig kocsival. Odaig lehet csak felmenni kocsival, onnan csak gyalogolni lehet. Szepen felmentunk a 8-ik pihenoig (5-ik piheno az elso. a parkoloktol kb. 20 perc), ahol ejszakara maradtunk (kb. 3200 m). Azaz 5-6 korul felertunk, adtak nkunk vacsorat, aztan aludtunk. kb 2-kor felebredtunk es elindultunk volna, csak eleredt az eso, ugyhogy visszamentunk a ,,szobankba", es aludtunk kb fel 4-ig. Addigra elallt az eso es elindultunk. Volt szerencsenk megnezni a napfelkeltet. Aztan mentunk tovabb. Utana felmentunk a 9-ik pihenohoz. Ott a fel csapat feladta, de en meg host apum felmentunk a kovetkezo pihenoig, ami az utolso elotti volt (3590 m). Aztan visszafordultunk, felszedtuk a tobbieket es lejottunk a hegyrol. Aztan irany elmentunk enni es utana egy onsenbe. Iletve en hazajottem, mert nem volt kedvem most az onsenhez. aztan lefurodtem es elmentem aludni. Aztan 19:30-kor vacsi, aztan megint alvas. Aztan ma eggel felkeltem 7-kor (ugytunik teljesen kipuhentem magam...) es vacsiig a szobamban maradtam, mert a labaim gyilkolnak amikor megyek. kesz horror. Es meg a lepcsot is meg kell masznom...-.-"

Epp az elobb volt egy kisebb/nagyobb foldrenges. Attol fugg honnan nezzuk. Nagyobb volt, mint a szokasos epp hogy megerzem. Most lehetett latni, hogy meremeg a tv. Es epp vacsi kozben. Nem hagyjak nyugodtan enni az embert...

Juteszembe... a Fujit Naruto is megmaszta XD volt egy hapsi akinek tok ugyan olyan volt a ruhaja mint Narutonak a shippudenben XD persze ezt csak azoknak mondom, akik tudjak mirol van szo XD leakartam fotozni, de mindig elment. buuu :( XD

Majdnem a csucson:


Napfelkelte:

Most egyenlore ennyi kepet rakok fel.
Nah, most azt hiszem ennyi eleg lesz :)
Sziasztok ^^

4 megjegyzés:

  1. Állíts valami normális színt a blognak, ha lehet változtatni. Valami pasztel, bézs színt. Mert ez a fekete és a betűk színe együtt kinyírják az ember szemét. Zzzzzoltáááááán voltám

    VálaszTörlés
  2. hűűűűűűűűűűűűűűűűűű remélem tudod hogy most mennyire "utállak" :D az a napfelkelte *-* vmi eszméletlen gyönyörű *-* ahh teljesen oda meg vissza vagyok tőle :"D éniiiis :| :D a tetejéről milyen szép lett volna :| na majd egyszer énis megmászom XD jó vicc tudom XDDD

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Ezt itthoniak tudjuk:univerzális, ügyes, tehetséges lány vagy. A hegymászáshoz el kellene olvasnod- ne nevess- F.Hicsiró:Zarándokénekét.
    A fáradtságot majd kipihened, az égés is elmúlik;de az élmény marad. Így tovább! Juli néni

    VálaszTörlés
  4. basszus jaj de irigyellek *o* Gyönyörűszép az a naplementés kép! Meg ott voltál, megmásztad nyaaaa =) Durva azért, hogy mennyi ember mászik ott mögötted ilyen tömött sorban :D Tényleg ekkora tömeg volt? Hogy fértek el ennyien azokban a vendégházakban a pihenőknél?
    Írisz

    VálaszTörlés