szombat, március 14, 2009

Goodbye party

Ma is, mint mindig, igazán izgalmasan kezdődött a napom. Felkeltem, elkészültem és imádkoztam, hogy ne késsem le a buszt. ÉS NEM KÉSTEM LE! Tiszta profi vagyok. Uri Geller sem csinálhatná jobban nálam.

Énekóra volt az első. Közben az 5-esek(?) március 15-i műsorát néztük meg. Második óra orosz. Poénos, mint mindig. Matek. Feladatmegoldások. Közben a szünetekben elköszöntem a tanároktól. Biosz. Bélabát megkértük, hogy ne tanuljunk, mert ez az utolsó napom a suliban. Nem jött össze, mert a tanárúr emlékezetessé akarta tenni az órát. Mindig az. Aztán megértük, hogy akkor legalább az óra végén hadd beszélegessünk vagy valami. Azt mondta gyorsan lediktálja az anyagot és majd utána. Hát, 45 percben szépen elmagyarazáta. Én meg az Ármin gitárját szorongattam XD De inkább nem mondok semmit, mert a tanárúr még a mentőben is ütni fog XD

Biosz után elkezdődött a búcsú bulim. Először elmentünk a Furtunába biliárdozni. Tehetségesebbnél tehetségesebb biliárd játékosokból áll az osztály. Engem is beleszámítva. Egy órás biliárdozás után átmentünk Árminékhoz, ahol a Viki és a Kriszti várt minket frissen sült sonkás-kukoricás-hagymás és sonkás-kukoricás-hagymás-tejfölös pizzával, valamint az Emi által sütött sütikkel. Oishikatta. Isteni volt (L) Nah, majd még egy ilyet amikor hazajövök =) Nem fogok hozzátok szólni, ha nem vártok a reptéren frissen sült pizzával és sütivel. (A)
Majd kaja után kaptam ajándékokat. Doumo arigatou gozaimasu. De egyébként most feladtátok nekem a leckét, mert kíváncsi természetű vagyok és nehezen bírom ki, hogy ne nézzem meg őket x)
Ezután Juli néni elment, mi pedig fölmentünk karaokezni. Jelentem, elment a hangom. Aztán ayum eljött értem és mentünk vásárolni. Elvittük a Bencét, a Mesit meg a Balázst is. A Bence-Mesi páros kiszállt a Deák Ferenc utcánálnál, mi pedig tovább mentünk. Balázs érdekesebbnél érdekesebbnél dolgokkal szórakoztatott minkett.

Balázs értékes beszólásai után bementünk az új szemcsimért. Imádom ezt a szemüveget. Rohadt jól néz ki. Cuki pókosos. Meg pókhálósos. Kawaii desu ne.

Aztán a Vértes Center következett. Bementünk NewYorkerbe. Eredetileg csak fehérneműket akartunk venni, de aztán anyu bevásárolt nekem egy kevés ruhát. És annyira jók, hogy az már kegyetlenség. De szerintem japánban jobb ruhák lesznek XD AKAROK EGY KIMONOT! Ha nem is veszek, de megtanulok kimonot varrni. Rendeléseket fogadok, de csak miután bejelentettem, hogy ,,Végre tudok kimonot varrni.'' vagy valami hasonló.

Azután elemntünk Andihoz, anyum barátnőjéhez, hogy megnyírja a hajam, mert egy csöppet töredezett volt a vége. Így viszont egy pár centivel rövidebb lett T.T De jóóóóóó. Végre nem úgy néz ki a hajam, mint egy nagy kupac mosott sz*r. Aminek az összhatására még az is rásegít, hogy barna a hajam.

Aztán hazajöttünk. És az én drága anyucikám tonhalas cézársalátát csinált csak nekem (L) Szeresselek nagyon! És a 11/E-t is!

Most pedig a gép előtt ülök, blogot írok, unatkozom és közben teát iszok. És nem tudom, hogy mit írjak még. Jah, igen. A Vas Bence irogat közben, hogy mennyire unatkozik. Hát én is. És azt hiszem megyek aludni, mert minnyá leesek a székről.

1 megjegyzés:

  1. 11/E személy? :D geci az melyik? olyanba énis akarok beszélni. :D
    Úgy fogsz hiányozni. :) Jó kis búcsúztató lehetett... kár, hogy nem tudunk talizni még egyszer. :( megnéznénk a Vektort. XD
    szeretlek. :)

    VálaszTörlés