hétfő, március 23, 2009

I'm so happy! But still not

Udvolet mindenkinek!
Hianyoztok!
Kuldjetek par kepet e-mailben :)
Bocsi meg mindig nincs ekezet. ^^'
Hat ezt a par napot eleg nehez lenne roviden osszefoglalnom, ezert csak annzit, hogy a tabor jo volt csak faraszto. Sok bishounen jarkalt ott a taborban. Bogival direkt olyan helyre ultunk, ahonnan jol latni az emberek, ugyhogy fojott a nyalunk rendesen XD
Egyik este azzal szorakoztunk, hogz kiultunk a szobank ele es csokit osztogattunk XD Egyik nemet csaj nem tudta megenni a sok csokit meg cukrot (mi se XD) es elkezdtuk osztogatni XD
De a legjobb dolog a taborban a nyilvanos furdo volt. <3 Mindenki ott finnyaskodott, hogy nem mennek bele ugyanabba a kadba amibe masok. Hozzateszem furdoruhaban se lenne masabb... Mi magyarok aszontuk ,,eloszor probald ki, azt ha nem tetszik mehetsz''. Es bevagodtunk abba a hatalmas kadba XD Csak olyan meleg volt, hogy nem sokaig tudtunk benne ulni x) Max 10 percet. Aztan amikor meg kimentunk megtorolkozni ugy megszedultunk XD

A bucsu party is jo volt. De meg milyen jo. Minden orszag bemutatott valamit az orszagarol. Mi egy prezentaciot csinaltunk hires magyar emberekrol meg dolgokrol. Paint-es rajzokkal XD Majd legkozelebb mellekelem a kepeket. A bemutatok utan meg a japanok csinaltak egy kis divatbemutatot nekunk. Arrol kepet nem tudok mutatni, csak a YFU staff-rol egy csoportkepet.
Ez utan a parti utan volt a csokiosztogatas XD

Aztan masnap (marcius 21.) meg talalkoztunk a csaladokkal.
Mi hazafele elmentunk okonomiyakit enni. Legalabbis en azt ettem XD Fincsaa. Aztan pedig hazamentunk.
Majd elmentunk venni nekem obentot meg bogret. Tiszta cukik XD Fotok a kovetkezo bejegyzesnel!

Marcius 22-en volt a Welcome Party-m <3 Annyi kaja volt, azt se tudtam, hogy mit egyek XD Volt sushi, rak <3, lazac, meg minden mi jo. Kaja utan epertorta <3 Ott volt az egesz(?) csalad.

Ma meg felkeltem es Okaasannal (Takako-san) elmentunk bankba, meg a postara penzt kivenni. Es sikerult XD Aztan most miutan befejeztem ezt a bejegyzest megyek tanulni, mert szegeny Naoyaval nem tudok beszelni, mert ugye meg csak 8 eves, angolul meg nem tud.

Ja ne. Bye-bye. (^_^)V

4 megjegyzés:

  1. áááá. :D
    úgy hiányzol baba. <3333
    kíváncsi vagyok a képekre nagyon. :D
    Csokit meg ne osztogasd he'!!! XD küld el nekem inkább. xDDDDD Paint-es rajzok... omg. :D
    remélem minden rendbe megy, te kis japán te. :D
    sok sikert a tanuláshoz, hogy tudj a kis sráccal pokemon-ozni. XD Tudom ám, hogy csak azért akarsz vele beszélgetni, Pikácsú! XD
    Milyen a szobád? :D És a család?
    Na legyél jó szívem. <333

    hurm.
    xokolett.

    VálaszTörlés
  2. Te is nagyon hiányzol Gina.
    Remélem csináltál jó sok képet a bishounen pasikról, hogy én is nyaladzhasak.:D
    És milyen a bátyád?
    Epres torta...yyammi...nyammi.:P
    Ettél már kígyót?XD
    És írjál jó sokat a blogodba! Képzeld Juli néni folyton roszul írja be a blogod és valami XXX-es ooldal jött be neki.XD

    VálaszTörlés
  3. LOL. XD Szegény Juli néni. XD
    egyél kígyót Gina. :D és majd mond közben, hogy "JÁJ EZ NAGYON KíGYÓÓÓÓ!" xD
    a bishie pasikra én is kíváncsi lennék, hogy Mesivel nyáladzhassunk... ;) Igaz Mesi?
    hiányzoool. <3

    VálaszTörlés
  4. Yo (^_^)/

    Nem kigyot meg nem ettem es nem is fogok, mert azt nem esznek XD
    A batyamat meg nem lattam. O nem jott haza a Welcome Partymra (T_T)
    De ma fincsi rament ettunk ebedre \(^_^)/
    Ast mondjak kulon gyomra van az embernek a ramennek. Ugy nez ki ez csak a japanokra igaz XD Mondjuk Okaasan se ette meg az egeszet XD
    Igen csak azert akarok megtanulni japanul, hogy Pokemonozhassak vele! XD Asszem veszek majd Pokemonos cuccokat, ha legkozelebb arra jarok XD
    Raktam be par kepet a YFUsokrol. Vannak koztuk Bishik ugyhogy nyaladzhattok. :P De akkor is az ebedloben volt a legjobb XD meg a B epuletben, ahol a szobam volt. Csokiosztogatas kozben is folyt a nyalunk rendesen XD Foleg hogy sportolok... najo most hagytam abba XD
    Jah, es nem az en csokim volt, es senki sem tudta megenni azert osztogattuk XD
    Nah pusza hali (^_^)/

    VálaszTörlés