hétfő, március 30, 2009

A harom napos fagyhalal, avagy irany Nikko!

Hello-bello!

Jelentem, nem fagytam jegkockava. XD

Szombaton Nikkoba mentunk a csaladdal. Kabe olyan hideg van ott, mint Magyarorszagon, de mivel mi meg parszaz(?) meterrel foljebb voltunk, ezert egy csoppet hidegebb volt.

Eloszor elmentunk a Nikko Nemzeti Parkba.


Sanbutsu-do

A legnagyobb templom Nikko hegyeiben. Jikaku-daishi epitette Ninmei csaszar utasitasara.

Ebben a templomban talalhato a harom aranyozott buddha szobor melyek egyenkent 8 meter magasak es amikrol nem lehetett kepet csinalni, ugyhogy ezt csak Mo-n tudom megmutatni a kis prospektusban.
Five-Storied Pagoda
Eredetileg ez a pagoda, amiben a Five Wisdom Buddha-t orzik (nem tudtam, hogyan forditsam, ugyhogy egy jo angolos segithet XD), 1650-ben Tadakatsu Sakainak (vagy Sakai Tadakatsu?...) lett ajandekozva, de 1815-ben leegett. Negy evvel kesobb a csaladja rekonstrualta. A pagoda 34,3 meter magas.
A harom majom
A harom majom resze a szentelt istallo(?) fejgerendajanak. Ez a reszlet kulonosen hires, mint a majmok, amik nem latnak, nem hallanak es nem mondanak semmi gonoszat.

Yomeimon Gate

Az alvo cica
A fo templom vezeto folyoso folott talalhato es allitolag Hidari Jingoro keszitette, aki bal kezes volt.

Ezek utan elmentunk ebedelni. ES MEGETTEM EGY EGESZ TAL RAMENT!!! XD Es igen! Megcsinaltam! I CAN DO IT! XD Ugy nez ki kifejlodott a masik gyomrom XD

Nah, ez utan az oromhir utan jon a folytatas XD
A Kegon vizeses volt a kovetkezo uticel.

Egy-ket kep a tajrol utkozben.



Kegon vizeses
Chuzenji-to -> Ojiri folyo -> Kegon vizeses. XD 97 meter magarol zudul le es az aljan pedig 7 meter szeles. Mennydorges-fele hangot ad a 12 kisebb vizesessel a kozeleben.

Aztan mentunk a hotel fele. Egyfojtaban csak azt lehetett tolunk hallani, hogz ,,samuii" XD Nem csoda, hogy mindenki az onsenbe akart mar menni. Gyors lepakolas a szobaban, ruha le, yukata fel es nyomas zuhanyozni, majd be a jo meleg vizbe. Aztan vacsi. Az 5 fogas kozul az uccso mar nem ment le XD Marmint az uccso elotti, mert az uccso desszert volt XD
A szobank


A folytatas holnap kovetkezik.
Beszamolo az Edo Wonderlandrol! XD
Es meg egy bejelentes.
Kerlek, adjatok eletjelet magatokrol! Kuldjetek nekem e-mailt vagy irajtok ide kommentet mittom en, csak tudjam, hogy nezitek a blogom, meg azert jo lenne hallani az osztalyrol is! Elore is koszi.
Jane ( ^ _ ^ )/

4 megjegyzés:

  1. azta micsoda látnivalók basszus... O.O <-- tök ilyen az én fejem is. (~.~)
    és milyen a kinti ramen? :D 2. gyomor? :D de jól megy. :D nekem még az az egy is sok. X'D
    életjelet adtam myspace-n, majd olvasd el. :D
    és anál szebb. ;) XD
    szeretlek. <3

    VálaszTörlés
  2. Ugye. Kabe en is olyan fejet vagtam, csak kevesbe eszrevetlenul XD Meg azert kozben tv-t is neztem szal nem volt annyira idom a tajat figyelni XD Reborn ment, de annyira szar volt a kepe a tv-nek amikor ment a kocsi, hogy pfft. Ezert orultem, amikor piros volt a lampa XD
    Milyen? Hat... olyan igazi ramen ize van XD Mar ertem Naruto mer szereti annyira XD
    Pusz <3<3

    VálaszTörlés
  3. igazi ramen. X'D na ebből aztán nagyon el tudom képzelni, hogy milyen lehet. X'D úgy szeretlek. ~.~ Most várj, az mp4-en nézted a Reborn-t, vagy hordozható dvd lejátszon, vagy a tv-ben ment kajak? X'D
    puszi. <333

    VálaszTörlés
  4. Hat hogy mondjam el hogy mijen ize van XD van sokfele ramen XD
    Kajak tv-ben neztem XD holnap rakok fel kepet csak a te kedvedert XD

    VálaszTörlés