péntek, március 13, 2009

Tests and packing

Japánba utazásom alkalmából csináltam magamnak egy blogot. Úgyhogy nem fogtok tőlem megszabadulni egy hamar XP még az interneten is kísértelek benneteket XD

Hétfőn utazom. A hangulatom most olyan ,,az egyik szemem sír a másik ..........'' (nevet, üveg, haj, üreg). Mindenki helyettesítse be amelyiket akarja x)

Ma írtam három dogát, hogy tudjanak évvégi jegyet adni nekem, hogy ne kelljen mindenből vizsgáznom, amikor hazajövök. A fizika szar lett, a biosz meg a kémia viszont sikerült *büszke magára*

Önképző jó volt. Palesztrina egyik művét tanultuk. Amiben , mint tudjuk nincs bili és ezért mindenki elkiáltotta magát (azt hiszem) G hangon, hogy Jéé! XD

Aztán hazajöttem. Jövök föl a lépcsőn, mondom mi ez a halászlé illat? És anyu csak nekem, utoljára (mielőtt elmegyek, mert ha hazajövök még főz majd, gondolom) halászlét főzött. Hogy azt is milyen régen ettem. Mondjuk miközben ezt írom, halászlét eszek, de na. :)
Jah, igen, és a Mesi meg film paródiákkal fárasztott. 

Aztán meg anyuval elkezdtük becsomagolni a ruháimat. Már csak pár cipőt, meg gatyát kell berakni meg az ajándékokat és készen állok.

Utána meg ideültem géphez és testreszabtam a blogomat. Nah, ez úgy hangzik , mintha magamra tetováltattam volna a blogot. Mire hazajövök egész testemet írások fogják borítani. XD

Most meg unom az agyam. Ayu trance-t hallgatok és bámulom a monitort. És halászlét eszek, mert még maradt. És mert én azt akarom.

Itt egy videó, csak azért, hogy 2 perc 9 másodpercet lopjak az életetekből:

Ilyen videókkal fogom majd telerakni a blogomat. Készülj emberiség, mert Misa jön és pusztít!

Ezt a videót is szükségesnek érzem beilleszteni ide-é, csak hogy még töb időt lopjak az életetekből:

Oh, és hogy el ne felejtsem: GIVE ME THE FOOOX!!! THE FOOOX!!!

1 megjegyzés:

  1. Oh, hogy nyalom azt a halászleveses szemedet. (bizarr mi?XD) basszus annyira nagyon fogsz hiányozni.
    Ayu Trance. <333 legjobb. :D Song for XX-et majd énekeljük ha hazajöttél. vagyis én tátogok, mert amilyen kiejtésed neked lesz. :D
    Ja és add vissza a 2 perc 9 másodpercet az életemből! XD kell vissza. :D
    Give me the fooooox! :D
    szeretlek. <3

    VálaszTörlés