szerda, március 25, 2009

Picture time!!!

(Haruko keszitette nekem)

こんいちわみんあさん!
Jonapot mindenkinek!

Eleg uncsi volt ez az uccso par nap, kiveve amikor fonduztunk, szoval most a kepek fognak elonyt elvezni nem a szovegelesem XD

Nah, tehat. Eloszor is bemutatnam a szobamat. Aztan a tobbit XD

Toloajto <3>

Erkelyen is csinaltam par kepet:

Itt lakik a nagymama:

Es most a lakas tobbi resze:

Etkezde:
Konyha:

Furdo (A kad mellett lezuhanyozol utana hopp be a kadba.):
Nappali:
A teve mellett ez lathato:
Ez egy olyan dolog, amit azert raknak ki, hogy a csaladban a lanyok ne menjenek keson ferjhez. Es ez most nekem lett kiteve :D Szoval meg legenytoll sem fog az allamon pejhedzeni XD Mint Toldinak XD
Ennyit a hazrol.
Itt van egy kep a fonduzes utanrol:

A ket csaj mogottem Yokoval jar a kosarlabda klubba. A bal hatso lany pedig Yoko osztalytarsa. Ebbol gondolhatjatok, hogy az a zold pulcsis csaj Yoko XD
Most Tokyorol jonnek kepek. Amiket a buszbol csinaltam az Olympic Centre fele:

Es most jojjon par kep a taborrol. Igazabol nem sok van es abbol a legtobb a Bucsu partyn keszult.
Lesifoto XD

Bogi es en (talan XD):

Divatbemutatorol egy kep (a tobbi nem lett jo):

Es akik nelkul nem lett volna reszunk annyi elmenyben (sok jo elmenyunk van, de azokat majd a naplomban olvashatjatok el XD):

YFU staff <3

Nah, mara ennyi :) Most megyek, mert mar igy is sokaig ultem a gepnel (^_^)'

Nah, puszo hali (^_^)/

4 megjegyzés:

  1. Wow *o* Nagyon szép a házatok! a Tokyo-s képek pedig... oh de irigyellek te lány :D
    hogy megy a japántanulás? mennyire tudnak angolul a családtagok?
    Bogi melyik városban van?

    *Írisz voltam*

    VálaszTörlés
  2. Hali (^_^)/

    Jaja, szerintem is szep.
    Jol megy. Hiraganakat mar el tom olvasni meg irni XD meg a nevemet katakanaval (^_^)
    Beszelni is nagyjabol tudok mar.
    Bogi Tokyoban van ugyhogy ra legyel feltekeny ne ram (^_~) De Yokohama is szep.

    VálaszTörlés
  3. Na tökjól haladsz =) Yoko tud angolul? mennyire találkoztál eddig az engrish-sel? XD

    óóó így már két irigyelnivaló ember... egyik levelezőtársam yokohamai, úgyhogy irigyellek téged is továbbra is ;)

    VálaszTörlés
  4. Most jon a 2A meg az A ugyhogy jol haladok XD
    Hat valami olyasmivel mar talalkoztam XD de nem vagyok benne biztos, hogy az volt-e XD

    Merre lakik Yokohaman belul? :D Amugy suliba jar meg? :)

    VálaszTörlés