vasárnap, március 15, 2009

Saturday

Reggel anyu fölkeltett és elkezdtük összepakolászni a maradék cuccot a szobámba. Olyan rend van, mint még soha. Már minden be van dobozolva. Már csak át kell vinni Tbányára.

Aztán bepakoltam még pár cuccot a bőröndbe, a folyadékokat bezacskóztam.

Aztán jött a Mesi, a Balázs meg a Bence. Elkezdtünk számokat hallgatni félrehallott szöveggel. Szakadtunk a röhögéstől. Aztán Balázs elment, mi meg elkezdtünk Cloudozni. Nah, az se volt semmi. Második körtől aynum is beszállt és hozott Mercit. Az alábbi párbeszéddel kezdődött az ökörségek tárháza:

Mesi: Milyen csokik vannak?
Gina: Mindenféle.
Mesi: A piros milyen?
Bence: Truffle-s.
Mesi: És annak milyen íze van?
Gina: Olyan truffle íze.

És ezzel folytatódott:

Bence: Felhívom anyut, hol vagyok.
Gina: Minek kérded meg hol vagy, ha még te sem tudod?

Majd miután lejátszottuk a játékot, a Bence visszahívja az anyuját, mert hívta őt és, mint kiderült a Bence anyuja már aludt, amikor felvette a telefont XD

Csak sajnos a legtöbb vicces dologot látni kellene. Például, ahogy a csokit ettem x)

Aztán mindenki elment és leültem megint a géphez, még több félrehallott szöveges vidit nézni. És írni a blogomba.

Oh, jut eszembe. Van Jashin-sama-s nyakláncom *.* Meg Uchihas-s pólóm XD És sok-sok FF7-es naptáram *.* Yazoo-s sajnos nincs, de van rajtuk Cloud, Sephiroth és Zack :D Meg egy csaj akinek máig nem tom a nevét. Hmm. No mindegy.

Most így utazás előtt nincs sok dolog amit írhatnék ide, ezért nézzétek el, ha hülyeségeket ítok. Ez csak azért van, mert unom magam így este felé és nincs jobb dolgom, mint hogy hülyeségeket irogassak ide.

Azoknak, akik kiváncsiak Pikachu szinkronszínészére, belinkeltem ezt a vidit:

És még egy igen érdekfeszítő videó: Kikkoman szójaszósz

Remélem, ezzel ismételtem loptam pár percet az életetekből ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése